Küldetés

Magyarországon elsőként szeretném megismertetni az embereket a meleg romantikus könyvekkel. Könyvajánlók, ismertetők, egy-egy lefordított történet is megtalálható lesz itt.

Könyvlista

Hamarosan visszatérek

2015.10.04. 21:29 :: igazságos

 

Sziasztok!

Tudom, sok van a rovásomon, már jó régen nem írtam, fordítottam. Nem szeretném abbahagyni, mert még mindig látogatjátok a blogomat páran.

Sajnos, mivel főleg Homározni szeretek, a teljes e-mailemet letiltották, a nevemmel együtt blokkolta Hilda (Homár - admin).

El fogom költöztetni a blogot a héten, igyekszem lefordítani a harmadikat, amivel még adós vagyok, és új történettel, könyvajánlóval jönni egy héten legalább egyszer, vagy kétszer.

Bocsánat még egyszer a hosszú szünetért, de sajnos még elég kezdő vagyok a blogolásban, viszont nem szeretném otthagyni ezt a blogot.

Igazságos. néven csináltam magamnak új fiókot, oda próbálom költöztetni az oldalt. Hamarosan jelentkezni fogok, igyekszem letudni még a héten az ügyet.

Üdv

igi

 

komment

süti beállítások módosítása